Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Djurvälfärdskurs för småskalig fjäderfähållning 7 Nov distriktsveterinärerna  (läst 7188 gånger)

Dre

• Gotland
Hej!

Såg att distriktsveterinärerna håller en gratis kurs online:
"Djurvälfärdskurs för småskalig fjäderfähållning - skötsel, sjukdomar och smittskydd"
Torsdagen 7 november 2024 kl 9.30-16

Jag har inget med kursen att göra, men tänkte att den kanske kunde vara intressant även för hönsägare här?

Här är länk med full info och registrering:
https://distriktsveterinarerna.se/veterinaren-tipsar/djurvalfardskurs-for-smaskalig-fjaderfahallning;jsessionid=91449DA2F5DC9753EB24987DA7D35BE4?sv.url=12.49a0593192b1f779a0900e&state=register#svid12_49a0593192b1f779a0900e

Själv är bäste dräng

• Östergötland
Ser bra ut, tack för tipset!

Man får väl skriva i 0 höns om man inte har registrerat sina höns ;D

Dela detta:

* Inloggade just nu

573 gäster, 2 användare (1 dolda)
Lilla i

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser