Forumnyheter:

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

Huvudmeny
Som ni alla märker ser forumet galet ut just nu. Det är första steget i en stor uppdatering. I morgon lördag börjar vi fila på att snygga till det lite så man känner igen sig. Alla buggar och knepigheter skickas gärna till petter@alternativ.nu eller postas i denna tråd

Hundratals små kryp

Startat av Linjerat, 03 Jun-24 kl 17:53

Föregående ämne - Nästa ämne

Linjerat

Hej alla kloka!

Var ute i hönshuset nyss för att hämta ägg och när jag kom in kände jag att mina kläder var "knottriga" - full med små ljusa kryp.

Hade röda hönskvalster förra sommaren och gick raskt ut för att kolla under sittpinnar och dylikt men inget där. Om det var röda hönskvalster - hade jag då verkligen fått så många på mig? Sist minns jag att det var något enstaka som jag fick på mig medan resten satt i grupper i hönshuset. Har någon kanske en tanke om vad detta kan vara?

Fick tyvärr inte till några bilder...

Tiomilaskogen

Ge rackarna ett såpabad.
De flesta småkryp ogillar såpa.