Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland söker någon att dela vardagen med  (läst 1763 gånger)

duvalill

  • Inlägg: 8
    • Närke
Västergötland söker någon att dela vardagen med
« skrivet: 11 mar-23 kl 16:27 »
fter ett längre förhållande som avslutades står jag själv igen sedan något år tillbaka. Känner mig färdig med det som varit och vill blicka framåt.
och ja vill ha någon att dela min tid med.
Jag tror inte någon person kan uppfylla alla ens behov men vissa saker är viktigare än andra. För mig är de verkligen en rak och öppen kommunikation. Du skulle behöva våga lyfta ämnen. Jag kommer inte alltid orka va den som ansvarar för att reda ut eventuella missförstånd.

Du behöver tycka om närhet och beröring. Det måste finnas en förståelse kring att ett liv tillsammans kräver att man bekräftar varandra nu och då för att de inte ska dö ut.

Tycker du om att tänka både på de lilla i livet och de stora. Upplever du dig själv som djup och analytisk ? gör du de, finns de stor chans att vi kommer hamna i många spännande diskussioner.

Du behöver absolut inte vara översocial, det är inte jag. Utan snarare lite introvert emellanåt. Kan tycka de är super mysigt att ibland bara dela tystnaden tillsammans.

Vem är ja med några ord: Känslig och stark i en salig blandning. Envis, rak och ärlig. Analyserande (är terapeut). Driftig och har höga krav på mig själv (ofta för höga). Tycker om att utmana mig själv men även andra.
Har hunnit bli 38år, bor med min dotter 6 år (varannan vecka) och två stora hundar i ett stort hus i skogen. Har ibland placerade ungdomar hemma som de gått lite tokigt för. På vardagarna lönearbetar jag som behandlingsansvarig på ett behandlingshem för vuxna missbrukare. Mår bra av att kunna hjälpa människor.

Jag tycker om att odla och gör det gärna. Renoverar gärna och startar gärna upp olika projekt här hemma och kämpar sedan för att slutföra dom :D
Lever både med el och vatten i ett faktiskt hyfsat modernt hus. En önskan ja har är att hitta någon att dela livet med där vi båda har som mål att slippa jobba så mycket och leva mer fast på mindre. Saknar någon att få dela min vardag med.

Jag tror du kanske inte är så många år yngre än mig, kanske inte heller över 45..
Kan de va du? skriv gärna i så fall..

ekoqueer

  • Inlägg: 2
    • Västergötland
SV: söker någon att dela vardagen med
« Svar #1 skrivet: 06 apr-23 kl 16:43 »
Gillar ditt inlägg!

Särskilt:
* rak och öppen kommunikation
* djupa och analytiska diskussioner
* ibland bara dela tystnaden tillsammans
* känslig och stark i en salig blandning
* envis, rak och ärlig
* tycker om att utmana mig själv men även andra

Gillar även att du inte poängterar vad du tillhör för könskategori eller vad du söker, men det är inte helt tydligt om det är medvetet att du har utelämnat detta.
Om du, som jag, tycker att kön inte bör vara någon begränsning, får du gärna skicka ett meddelande till mig.
 
Lycka till i sökandet oavsett!
:)

little gem

  • Inlägg: 2
SV: söker någon att dela vardagen med
« Svar #2 skrivet: 10 apr-23 kl 14:15 »
Du har pm, duvalill!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

324 gäster, 3 användare (1 dolda)
xaelanar, Björkris

* Forum

* Om tidningen Åter



- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser