Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland gos kompis sökes  (läst 1262 gånger)

iberisk

• Östergötland
Östergötland gos kompis sökes
« skrivet: 16 jun-20 kl 23:22 »
Jag är en snäll 37 år kille som söker efter en "cuddle buddy", men först och främst:

INGA FÖRVÄNTNINGAR PÅ SEX

"Cuddling plays such an important role in our well-being - it’s a natural antidepressant, relieves anxiety, and strengthens our immune system."
..... www.cuddlecomfort.com

"Cuddling is one of the best physical manifestations of affection, involves closeness, and promotes happiness. Cuddles produce a hormone (Oxytocin) that reduces stress and anxiety, which means they also improve your mental well-being. Can cuddling and hugging be technically proven to be healthy? The answer is YES!"
.... www.cuddleconnect.com

Jag vill helt enkelt gosa. Bara gosa.
Det är bara min själva Oxytocin sekretion jag söker efter. Dessutom har jag på de senaste veckorna haft det ganska stressigt. Mestadels pga att jag har varit jätte upptagen med studier, några projekt som krävde slutföras nästan samtidigt, att flytta... Har inte ens haft tid för att titta lite på TV på kvällen. Med så mycket att göra, blir det svårt att själv bestämma en tid då jag ska bara ta det lugnt för en stund. Det är förstås lättare att varva ned med sällskap.

→ INGA FÖRVÄNTNINGAR PÅ SEX ←

Förutom att lyssna på musik och titta på filmer eller serier, finns det andra saker vi kan prata om eller göra samtidigt som vi gosar. Tycker du om att multitaska samtidigt som vi gosar, då kan vi till exempel: fläta korgar, virka, pyssla, slöjda, sy för hand, hjälpa varandra med språket, ...
Listan ovan är grejer som jag brukar syssla med, och går att gosa samtidigt.

Jag vill gärna inte prata om ämne som politik, ekonomi, religion,... Jag pratar gärna till exempel om filosofi och projekt inom snickeri, slöjd, hantverk...

Övriga detaljer såsom om vi ska gosa i soffan eller ute på gräsmattan... är helt upp till dig att välja. Om du vill att jag ska sitta bakom dig och hålla din rygg varmt medan du sysslar med något, det är också helt ok. Förresten, jag föredrar att gosa liggande och utan kläder. Så mycket hudkontakt som möjligt. Men som sagt: du får bestämma över det.

Jag struntar I kön, ålder, utseende, kroppshår, mild lukt (jag uppskattar inte starka parfym dofter)... Jag skulle gärna gosa med någon som är ungefär så stor som jag (längd och vikt). Jag är 1'70 lång och väger ungefär 62 kilo. Jag tycker att en stor skillnad i längden eller vikt skulle i vissa fall vara mysigt, men i andra fall det skulle kunna bli krångligt. Ibland berör detta på storleken på soffor, fåtöljer, badkar osv.

Jag är ingen kurator men jag lyssnar gärna om du vill berätta om dina problem medan vi gosar.

→ INGA FÖRVÄNTNINGAR PÅ SEX ←

Jag blir alltid glad för meddelande och lovar att svara så fort jag kan, så skriv gärna och var inte blyg :)

I resekortet brukar jag ha 30 dagars län biljett, så jag kan pendla runt hela länet. Jag skulle förstås inte pendla till andra änden länet för att bara hänga en halv timme.

Jag vill bara helt enkelt gosa med en annan människa.
Det finns inget att läsa mellan raderna här.
« Senast ändrad: 17 jun-20 kl 10:13 av iberisk »

mattias_33

• Hälsingland
SV: gos kompis sökes
« Svar #1 skrivet: 17 jun-20 kl 06:55 »
Tycker du bör skriva ditt kön för eventuella intressenter.

Jag är dock för lång. Men gillar tråden! Har själv inte ens hållit en tjej i handen på ett decennium  :'(
Önskar mig en kramsjuk säng och matpartner i livet! Av kvinnligt kön.

iberisk

• Östergötland
« Svar #2 skrivet: 17 jun-20 kl 10:15 »
Tycker du bör skriva ditt kön för eventuella intressenter.

Jag är dock för lång. Men gillar tråden! Har själv inte ens hållit en tjej i handen på ett decennium  :'(

Tack för att du markerade det  ;D
Det är bara mänsklig att ALLTID glömma något viktigt   hehehehehe

Sjaunja

• -
« Svar #3 skrivet: 17 jun-20 kl 14:29 »
Blir jätteglad av din annons och inspirerad att göra en likadan. Genialt Yess
Önskar dej massor av oxytocin framöver👍🏼

iberisk

• Östergötland
« Svar #4 skrivet: 17 jun-20 kl 17:54 »
Blir jätteglad av din annons och inspirerad att göra en likadan. Genialt Yess
Önskar dej massor av oxytocin framöver👍🏼

skulle jag inte få någon oxytocin, då har jag åtminstone inspirerad andra  ;D

iberisk

• Östergötland
« Svar #5 skrivet: 12 feb-21 kl 14:41 »
hur förväntas man överleva utan människo närhet?

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den bästa tidningen någonsin.
/Karl-Lucas

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser