Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hedningar i Hälsingland?  (läst 612 gånger)

Allfader

• Hälsingland
Hedningar i Hälsingland?
« skrivet: 16 mar-20 kl 22:08 »
Var hälsade. Yess

Jag är på vikingajakt. Jag letar efter Odens gyllene folk som säkerligen håller till på ömse platser här i Hälsingland!

Några som kör sitt eget race i symbios med naturen och hennes lagar. Som inte har något över för varken ökengudar eller globalism. Som insett värdet av personlig matproduktion och den sjävständighet det ger. Som insett värdet av mark och skog för den individuella suveräniteten.
Och som spottar på Agenda 2030 och NWO.

Några som vill prata, nätverka och eventuellt blota till Gudarna.

Hör av dig broder. Hör av dig syster!

HaraldAndersson

• Gefjun
    • Västergötland
SV: Hedningar i Hälsingland?
« Svar #1 skrivet: 14 apr-20 kl 16:32 »
Tyvärr är jag belägen i Västra Götaland, annars hade jag vart en ypperlig kandidat! 

//Harald

Allfader

• Hälsingland
SV: Hedningar i Hälsingland?
« Svar #2 skrivet: 15 apr-20 kl 20:33 »
Ja det var ju jävligt tråkigt må jag säga! Det finns ingen känsla högre än den jag får av att sitta med en grupp människor framför elden å fullkomligt slås av total hemmahörighet; både genetisk, intellektuell och själslig. En vibration som är extatisk!

Kanske jag någon gång befinner mig i Västra Götaland, Harald, å då kommer jag garanterat sätta din gästfrihet på prov!

Dela detta:

* Inloggade just nu

140 gäster, 2 användare
Origen, rainwall

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser