Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Halland Mysigt boende i Halmstad sökes!  (läst 175 gånger)

Loviisa

• Bohuslän
    • Ljuslängtan
Halland Mysigt boende i Halmstad sökes!
« skrivet: 13 mar-20 kl 17:24 »
Hej!

Efter att ha varit bosatt på olika håll under många år så känner jag att det nu är dags att rota mig och flytta tillbaka till min kära hemstad igen, därför söker jag nu nytt boende i Halmstad helst från och med 1 juni och tills vidare, men jag kan absolut vara flexibel på den fronten för rätt boende. Jag längtar framförallt efter någon form av alternativt boende, såsom någon mysig stuga att hyra eller mindre hus lämpligt för en person, min högsta önskan är dock att det ska vara nära natur och hav. Jag vill bo på en plats för att fortsätta utvecklas och hämta inspiration till kreativitet och skapande, därav tänkte jag att denna hemsidan passar perfekt för det jag söker efter!

Jag är en person som brinner för mycket i livet, något som har drivit mig till att starta mitt eget företag där jag hjälper människor att utvecklas på ett personligt plan, jag erbjuder därför bland annat stöd och vägledning till människor som vill förbättra sitt välmående och stärka sin självinsikt/självbild. Detta är någonting som genomsyrar hela mitt liv då jag anser att det inre växandet är meningen med livet. Men jag har även andra stora intressen i mitt liv och älskar musik, att skriva, fotografera i naturen, mindfulness, dansa, sjunga i kör och överhuvudtaget ägna mig åt aktiviteter där jag får möta nya härliga människor då detta är något som livnär mig.

Som person är jag lugn och trygg, och då är jag lite utav en perfektionist så gillar jag att hålla ordning och reda där jag bor. För mig är det viktigt att göra mitt hem till min egna oas, så att ta väl hand om det faller sig därför naturligt. Om du har ett boende som kan stämma överens med ovan beskrivning, alternativt om det finns några frågor eller oklarheter, så är du varmt välkommen att skicka iväg ett meddelande till mig! :)

/ Lovisa

Dela detta:

* Inloggade just nu

401 gäster, 11 användare (1 dolda)
Ersholn, Atla, Larus Canus, Kronhjorten, Dot, Ett svart får, kickan1971, LineLine, bosseman, 127

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser