Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Söker kollektiv /alt. starta Kollektiv, östra Småland  (läst 231 gånger)

Samme

• Småland
Småland Söker kollektiv /alt. starta Kollektiv, östra Småland
« skrivet: 14 feb-20 kl 11:11 »
Hej!
Jag heter Samuel, är 37 år.
Söker: Lantligt kollektiv i Östra Småland, 7 - 8 mils radie runt Nybro
Alternativt: Hyra ett hus och starta ett lantligt kollektiv.

Jag har nästan alltid bott kollektivt och tycker om att dela dagens olika ansikten, komma överens och bolla tankar.
Vill leva ett stilla liv fritt från skärmarnas distraktion. Det ostörda mötet är kittet mellan människor.
Är andligt, livsfilosofiskt och positivt intresserad, men ingen debattör. Ickedömmande förhållningssätt till människor är viktigt, ett bejakande av styrkor och svagheter.
Är konstnärligt lagd; målar diktar, sjunger och spelar.
Rök,drog-och alkoholfri.

Om vi söker tillsammans; Du kan vara både i tillfälligt behov av boende eller söka något stabilt.
Kanske ät du konstnär,distansstudent eller nyseparerad. Vi skapar nåt tillsammans.

Jag vill hålla det billigt: ca 2500kr/mån. Vi kanske odlar, lagar mat ihop och har spelkvällar. Det finns alltid gemensamma nämnare.

Jag är sedan länge utmattad och tar det piano, oftast är det en gåva.

Hör av dej m du vet nåt kollektiv (ditt?), har idéer eller är peppad att bo tillsammans!
Skriv här i forumet!
Samuel

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bääästa julklappen!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser