Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Boende och arbete till snickare med erfarenhet  (läst 250 gånger)

MormorTorsten

• Östergötland
Östergötland Boende och arbete till snickare med erfarenhet
« skrivet: 10 feb-20 kl 22:05 »
Hej

Jag driver ett mindre byggföretag och söker en erfaren snickare/ hantvekare. Tjänsten innefattar allt från renovering till nybyggnation, takarbeten samt badrum och kök.
Du skall ha några års dokumenterad erfarenhet av renovering och ombyggnation, erfarenhet är viktigare än utbildning.
Min önskan är att du kan arbeta självständigt och i team.
Körkort är ett krav.
För rätt person finns det varierande arbete, vissa veckor heltid, andra veckor ledigt. Tjänsten passar dig som inte vill leva ett helt inrutat liv och som är trött på att arbeta 7-16, 5 dagar i veckan.
Jag har också ett mindre snickeri som är under uppbyggnad så om du har andra projekt som du vill syssla med när det inte finns arbete finns alla möjligheter. Jag kan också erbjuda boende i ett Tinyhouse med egen dusch, toalett samt kök.
Möjligheterna är många!
Skriv ett mail till mig där du berättar om dig själv, mål i livet samt vad du har för erfarenheter.
Företaget ligger på landet utanför Söderköping och arbeten sker mestadels i Linköping och Norrköping.

www.torstenbygger.se

Skicka mail till torstenbygger@gmail.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

873 gäster, 11 användare (3 dolda)
Gröfre Slissing, kloge74, Humle, Banelinjen, Landet, mariposa, torpjens, hsd

* Forum

* Om tidningen Åter

- Alltid lika härligt när åter trillar ner i brevlådan.
/EmelieT

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser