Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Getter  (läst 272 gånger)

älgjägaren

• Småland
Småland Getter
« skrivet: 30 jan-20 kl 09:14 »
Hej alla mina alternativ vänner
Jag söker efter ett par mjölk getter antingen Göinge get eller någon annan ras till min bock.
Det går bra med dräktig eller ej dräktig get.
Jag vill ej åka mer än ca 10 mil för att hämta djur.
Mvh Älgjägaren

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
SV: Getter
« Svar #1 skrivet: 31 jan-20 kl 16:00 »
vet ej exakt var du bor. Men här finns det två Göingegetter i södra Östergötland, ca 6 mil från Vimmerby.
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
SV: Getter
« Svar #2 skrivet: 23 feb-20 kl 10:09 »
Hej. Getterna är fortfarande kvar, o jag misstänker att den ena är dräktig... Hör gärna av dej vid intresse? Jag har mobil 0737887224
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

510 gäster, 7 användare (1 dolda)
Larus Canus, Carolus, mizzi, hsd, alternaiv, LineLine

* Forum

* Om tidningen Åter

- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser