Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Rum på gård ledigt!  (läst 410 gånger)

e bergman

Uppland Rum på gård ledigt!
« skrivet: 11 jan-20 kl 12:37 »
Välkommen till ett drömmigt
hus på landet!

Nu finns 2 rum lediga i Palatset! Rummen är cirka 25-28 kvm stort och med fönster mot öster, söder och väster. Det ena rummet är på övervåningen och har två stora kattvindar, det andra rummet är på nedervåningen. Båda är omöblerade. Gemensamma utrymmen är kök, tvättstuga, källare, badrum, toalett, matsal, tv-rum och vardagsrum.

Trädgården är ljuvlig och stor (ca 2 hektar) med många äppel-, körsbärs-, och päronträd samt många rosen- och pionbuskar. Här finns många möjligheter att göra vad en vill tex bygga bastu, växthus, hagar åt djur , självhushållning eller anordna festival osv. Här finns också möjlighet att bygga och/eller ställa ett minihus på hjul!

Gården ligger mellan Uppsala och Stockholm! Det är ca 9km till Biskops-Arnö, 15km till Bålsta, 12km till Örsundsbro, 20km till Enköping, 35km till Uppsala och 40km till Sthlm. Närmaste busshållplats är ca 6km bort, där finns bussar som går till Bålsta, Örsundsbro och Uppsala rätt ofta. Bil kan vara bra att ha 🚗

Vi som bor i Palatset nu är Edith och katten Sixten. Vi diggar yoga, lyssna på jazz, matlagning, jogging, odling, vandring, litteratur, andlighet, landsbygden och ta det lugnt hemma.

Skicka gärna PM och berätta om dig själv :)

Cassieyoda

• Uppland
SV: Rum på gård ledigt!
« Svar #1 skrivet: 21 jan-20 kl 13:04 »
Hej Edith!
Jag heter Cassie och jag är en tjej som är 20 år gammal.
Jag har en allergi vänlig maltese och hon är 25 veckor gammal. Jag spenderar mycket tid i skogen och naturen. Jag älskar att vakna och köra yoga på morgonen. Laga mat och dansa samtidigt är vad jag vill göra på kvällarna.
Jag spelar mycket gitarr och målar när jag har pengar för stora canvas. Oftast kan jag inte trycka in alla mina ider i små tavlor. Jag har letat efter ett boende under en extremt lång tid men har bara haft svårt då hyra kostar så mycket. Iallafall. Jag hoppas vi kanske kan nås på facebook och pratas vid mer!

Kram Cassie kasim

Dela detta:

* Inloggade just nu

158 gäster, 2 användare
Marie Cecilie Thorsen, Radar

* Forum

* Om tidningen Åter

- Denna tidning snubblade jag över redan 2002 typ, det bästa att lära sig de mästa. Varje person i detta avlånga land borde läsa denna. Butiker borde ta in dessa... älskar denna tidning. Köpte förut mycket böcker i butiken för många år sedan, men dom kom bort, syrakulturen , ost till husbehov och en del andra.
/ Anna-karin A

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser