Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker en man (gärna finlandssvensk/sverigefinsk men inget måste :) )  (läst 516 gånger)

Tigertassen

• Uppland
Hej, jag är en längre tids "lurker" eftersom jag bor inte på landet och har ingen gård (åtminstone än). Jag lider också om flera års ensamhet.
Därför jag tänkte skriva här, för att den typen av mannen jag har intresse för kan potentiellt finnas här - vem vet, så hoppas det passar.
Jag skulle träffa en man som är på ett friskt sätt manlig, aningen traditionalist och gärna lite av prepper-natur, är fysiskt aktiv och sköter sitt liv.
Tycker om djur och barn och är förövrigt en schyss person.
Någon som är icke-materialist och tycker inte om globalism. Glad, med bra humor, hellre problemlösare än någon som hittar olösliga problem i allt :) .

Jag är en kvinna, 36, har studerad mycket och arbetar. Jag försöker hålla mig fysiskt och mentalt aktiv på olika sätt. En lite hopplös dagdrömmare och romantiker som gillar frisk luft och äventyr. Eftersom jag har finskt påbrå, det skulle vara roligt att träffa någon som också har det, men det är inget måste.

Skicka gärna PM. Jag hoppas att hitta någon som jag verkligen gillar, men tycker också att det är trevligt att umgåsa.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser