Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Ett mindre hus att hyra sökes i östra Östergötland  (läst 276 gånger)

Torparsjäl

• Östergötland
Östergötland Ett mindre hus att hyra sökes i östra Östergötland
« skrivet: 07 okt-19 kl 14:32 »
Jag söker ett mindre hus för permanentboende, gärna gammalt med bevarade eldstäder men likväl
moderniserat i grad av indragen el, vatten och avlopp (el och vatten är prio 1, eventuell avsaknad av avlopp kan förbises om allt annat stämmer väl).

Minst 2 rum och kök då jag har min son hos mig på deltid som jag vill kunna låta ha sitt eget utrymme.
Storlek på rummen i sig och total kvadratmeteryta är mindre väsentligt.

Geografiskt område enligt östra Östergötland inom närområdena i prioritetsordningen Valdemarsvik-Söderköping-Norrköping.
Med belägenhet som innebär mer eller mindre närhet (rimligt gångavstånd) till kollektivtrafik.

-------

Vad har hyresvärden att vänta sig? -En mycket lugn, stillsam och ansvarsfull man, 35+, är rökfri och har ordnad ekonomi utan
anmärkningar eller skulder.
Är förhållandevis händig och reder ut det mesta av enklare sorters praktiskt underhållsbehov på egen hand.
Jag har för vana att hålla saker i gott skick, städat och väl omhändertaget, såväl i som omkring hemmet.
I övrigt att säga så ägnar jag mig åt skapande, främst genom konstmåleri, och har vidare intresse i inre utveckling, natur, historia, hantverk och trädgård.

-------

Info och tips på min väg till mitt framtida hem mottages tacksamt via PM.
Tack på förhand!
« Senast ändrad: 07 okt-19 kl 14:41 av Torparsjäl »

Torparsjäl

• Östergötland
SV: Ett mindre hus att hyra sökes i östra Östergötland
« Svar #1 skrivet: 04 dec-19 kl 11:37 »
Fortfarande aktuellt, så tveka inte att sända mig ett tips, om du har, om lämplig bostad som du tror kan passa mig!

poze

• Östergötland
SV: Ett mindre hus att hyra sökes i östra Östergötland
« Svar #2 skrivet: 08 dec-19 kl 13:51 »
Skickar ett pm.
Why make it fast when you can make it beautiful ? Jag har alltid rätt, är min provisoriska bedömning tills motsatsen gjorts trolig.

Dela detta:

* Inloggade just nu

281 gäster, 5 användare (2 dolda)
skogaliten, andreasalmborg, Tant Jansson

* Forum

* Om tidningen Åter

- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser