Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna Söker tjej/kvinna att dela livet med -Finns du här?  (läst 1070 gånger)

Gårdsman

• Dalarna
Dalarna Söker tjej/kvinna att dela livet med -Finns du här?
« skrivet: 26 sep-19 kl 22:36 »
Hej och välkommen!   :)

Jag är en man som fyllt 41 år och bor på en vacker o mysig gård på landet i södra Dalarna. Bor i en fin miljö med sjöutsikt, åkrar o skog i närheten. Söker en seriös tjej/kvinna att leva livet med, som en följeslagare i livet tänker jag mig.  Är stor fördel om du bor i södra Dalarna eller norra Västmanland, så vi lättare kan träffas. Passande ålder hos dig är 34-45 år

Jag lever ett aktivt liv på gården, och satsar mycker tid och energi på mitt gårdsliv. Att ta hand om gården i stort och smått, att ta tag i nya projekt är utvecklande och känns meningsfullt, snickra, måla, renovera, mura, svetsa mm. Bedriver skogsbruk och lite jordbruk. Försöker att göra det mesta själv med renovering, underhåll, service av allt som finns på gården.

Som person är jag glad, mångsysslare, generalist, akademiker, gillar både teori o praktik. Ser mig själv som lugn, trygg, klok och omtänksam  o:)
Mina två pojkar på 6 och 8 år och dom är en viktig del av mitt liv. Har dom hos mig på halvtid, varannan vecka.

Jag jobbar halvtid som anställd med samhällsplanering av ekonomiska och sociala skäl, det är en bra kombination ihop med mitt gårdsliv.

Förövrigt tycker jag om hemmets lugna vrå, reser sällan utomlands och föredrar resor i sverige/norden dom få gånger suget finns.

Skicka gärna ett privat meddelande (pm) till mig om nyfiken väcks ;)  tryck på "pratbubbla-ikon"
Vi hörs då!?  Yess
Kram

Gårdsman

• Dalarna
SV: Söker tjej/kvinna att dela livet med -Finns du här?
« Svar #1 skrivet: 12 nov-19 kl 21:00 »
Vintern är här men jag söker vidare vi hörs

Gårdsman

• Dalarna
SV: Söker tjej/kvinna att dela livet med -Finns du här?
« Svar #2 skrivet: 13 dec-19 kl 21:30 »
God jul

Dela detta:

* Inloggade just nu

156 gäster, 1 användare
Marie Cecilie Thorsen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser