Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Intressekoll: mindre hus uthyres  (läst 353 gånger)

Mria

• Östergötland
Östergötland Intressekoll: mindre hus uthyres
« skrivet: 04 aug-19 kl 11:27 »
Det har blivit dags för mig att lämna det lilla huset utanför Kimstad som jag har hyrt de senaste åren. Jag tänkte att det här kan vara ett passande ställe att leta efter en ny lämplig hyresgäst som vet vad det innebär att bo på landet.

Huset ligger längs en liten grusväg, bland hagar och åkrar. Det är ungefär 70 kvm stort och har ett sovrum, vardagsrum, stort kök, badrum, klädkammare och skafferi. Det finns även ett inglasat uterum. Huset ligger knappt 3 km från en större mataffär och ca 2,5 km från Kimstad station, vilket gör att man kan klara sig utan bil om man föredrar att gå eller cykla. Det värms upp med en mindre vedkamin och elelement. Fiber finns. Ledigt från 1/10, kallhyra ca 4000 kr.

Maila gärna vid intresse och berätta mer om dig/er!

blomharet

• Östergötland
SV: Intressekoll: mindre hus uthyres
« Svar #1 skrivet: 07 aug-19 kl 09:58 »
Du har pm.

HannaFisken

• Östergötland
SV: Intressekoll: mindre hus uthyres
« Svar #2 skrivet: 07 aug-19 kl 13:31 »
Skickat PM

Dela detta:

* Inloggade just nu

189 gäster, 11 användare (4 dolda)
Thomas_, ärt, malarmaster, Radar, Lelle89, Bjöcka, Kapten Rödskägg

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser