Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ny fas i livet  (läst 1113 gånger)

Ferdinandsdotter

• Småland
Ny fas i livet
« skrivet: 20 jul-19 kl 21:48 »
Sista ungen börjar bli flygfärdig så nu är det tid att göra vad jag vill igen.  ;)
Är en 54 årig odlings toka, uppväxt på landet och hyfsat händig. Vill ut på landet igen o ha höns, hund, katt, kanske någon get eller kaniner.
Vill helst vara rätt självförsörjande och hoppa av ekorrhjulet. Har jobbat i 30 år med att ta hand om andra och tycker att jag kanske borde börja ta hand om mig själv nu. Du likasinnade som kan tänka dig utbyta erfarenheter, ge mig tips eller bara prata om livet över en kopp eller ett glas vin- hör av dig.
Gillar du att dansa, läsa, små utflykter eller god mat så har vi mer gemensamma intressen.

ManPåGården

• Har frys och källare full efter sommar och höst.
    • Småland
SV: Ny fas i livet
« Svar #1 skrivet: 12 aug-19 kl 22:47 »
Intressant, har själv gjort en resa oCh jobbar nu mindre och odlar mer, skogen ger en del. Dansar gärna och planerar utflykter i höst.
Älskar Natur dans Uppfinningar och människor

Dela detta:

* Inloggade just nu

86 gäster, 1 användare
torparkerstin

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser