Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna Vänner att träffa i värkliga livet sökes  (läst 237 gånger)

fastfrusen

• -
Dalarna Vänner att träffa i värkliga livet sökes
« skrivet: 13 jun-19 kl 00:00 »
Finns det några trevliga alternativare i norra dalarna?
Mina vänner finns utspridda över världen och jag saknar att ha människor att hitta på saker "på riktigt" ihop med.

Arbetsbyten eller att dra ut på tur i skog och mark. Spåna tankar och ideer för huset och gården.

Jag är kvinna 35 år, mamma till två barn 4 och 6 år. Och matte till en draghund. Jag bor i ett hus på landet i norra dalarna och försöker så sakterliga få igång lite odlingar i trädgården. Drömmer om bin i topplistkupor, min egen potatis och stor hundgård så att jag kan ha ett litet hundspann.

Saknar någon att ringa när man skulle behöva vara två för att flytta den där tunga grejjen, eller nån som håller i stegen när jag ska rensa hängrännorna. Eller nån /några som vill hänga med mig och barnen ut å tälta i sommar.

Yess Yess om någon läser så vågade jag trycka på "posta" knappen  ;)

"If you freeze in the arctic, its because you are a lazy bastard!" ;-)

Dela detta:

* Inloggade just nu

186 gäster, 10 användare
Adels, Ek, Efwa, Lennart MÃ¥rs, hsd, Nyttliv, BellaCiao, Jano, Radar, Tioende

* Forum

* Om tidningen Åter

- Alltid lika härligt när åter trillar ner i brevlådan.
/EmelieT

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser