Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Skrattduvor behöver nytt hem!!!  (läst 150 gånger)

Lotta Jansson

Skrattduvor behöver nytt hem!!!
« skrivet: 08 maj-19 kl 15:05 »
Hej alla!

Jag har 2 skrattduvor, dom är ett par, hane och hona. Jag måste hitta ett nytt hem då jag bor alldeles för litet.

Dom är ca 10 år gamla, min dotters fåglar från början men hon har flyttat och kunde inte ta dom med så jag har haft dom i ca 3 år. Efter en separation flyttade jag mkt  mindre.

Dom är friska och har fått en unge. Honan lägger ägg med jämna mellanrum men dom äggen byter jag ut. Honan är väldigt kelsjuk och handtam, hanen vill mest flyga runt men kan sitta en stund.

Jag bor i Östhammar i norra Roslagen. Man får med allt som behövs till fåglarna!!

Finns du därute som kan tänka dig att ge dom ett bra hem?

Hälsningar
Lotta

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser