Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Kollektivboende i Uddebo  (läst 1208 gånger)

Metteya

Västergötland Kollektivboende i Uddebo
« skrivet: 27 apr-19 kl 23:20 »
Hyresgäster sökes till bildande av kollektiv i Uddebo. Två rum till 1-2 personer finns till uthyrning i vårt hus över sommaren med chans till längre hyreskontrakt om allt känns bra oss emellan. Jag och min sambo som är runt fyrtio år söker en kollektivmedlem som är ganska lugn, skötsam, drog- & rökfri. Ett plus, men inget krav, är om du gillar och har god hand med barn då vi har en son på snart ett år. Våra intressen är bl.a. yoga & meditation, friluftsliv, odling och trädgård, vegetarisk matlagning, inre och yttre omställning, dans,konst och musik, sharings m.m. Så positivt om du delar något av våra intressen. Vi försöker att leva enkelt och hållbart liv med fokus på det som känns värdefullt och roligt. Ej strikta vegetarianer, men mestadels vegetabilisk kost. Jag erbjuder yoga/qigong och meditation, samt massage och har en dröm om ha regelbunden utövning och träning tillsammans.  Personkemi betyder mycket, så vi vill gärna att du kommer och besöker oss, så vi får lära känna varandra. Uddebo ligger ca fem mil från Borås och knappt tio mil från Göteborg. Vi har katt, så päls allergiker gör sig icke besvär.
Uddebo är en levande kulturby med mycket föreningsliv, aktiviteter, samodling, festival, vacker natur etc.
Du är välkommen att ta del av en härlig gemenskap! Yess
Kostnad är 2000kr(kallhyra)
Vill ni få mer info och uträtning av frågetecken, mejla gärna mig
magnus.uddebo@pm.me
« Senast ändrad: 28 apr-19 kl 23:08 av Metteya »

Metteya

SV: Kollektivboende i Uddebo
« Svar #1 skrivet: 28 apr-19 kl 23:27 »
Hyresgäster sökes till bildande av kollektiv i Uddebo. Två rum till 1-2 personer finns till uthyrning i vårt hus över sommaren med chans till längre hyreskontrakt om allt känns bra oss emellan. Jag och min sambo som är runt fyrtio år söker en kollektivmedlem som är ganska lugn, skötsam, drog- & rökfri. Ett plus, men inget krav, är om du gillar och har god hand med barn då vi har en son på snart ett år. Våra intressen är bl.a. yoga & meditation, friluftsliv, odling och trädgård, vegetarisk matlagning, inre och yttre omställning, dans,konst och musik, sharings m.m. Så positivt om du delar något av våra intressen. Vi försöker att leva enkelt och hållbart liv med fokus på det som känns värdefullt och roligt. Ej strikta vegetarianer, men mestadels vegetabilisk kost. Jag erbjuder yoga/qigong och meditation, samt massage och har en dröm om att ha regelbunden utövning och träning tillsammans.  Personkemi betyder mycket, så vi vill gärna att du kommer och besöker oss, så vi får lära känna varandra. Uddebo ligger ca fem mil från Borås och knappt tio mil från Göteborg. Vi har katt, så päls allergiker gör sig icke besvär.
Uddebo är en levande kulturby med mycket föreningsliv, aktiviteter, samodling, festival, vacker natur etc.
Du är välkommen att ta del av en härlig gemenskap! Yess
Kostnad är 2000kr(kallhyra)
Vill ni få mer info och uträtning av frågetecken, mejla gärna mig
magnus.uddebo@pm.me

Zeraphia

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 06 okt-20 kl 22:10 »
Finns något nu?
Boende lite ensides (alt. kollektiv/alternativ/kolonistuga) finns det för en ensam matte med hund och katt i Trollhättan, Örebro med omnejd eller Dalsland?
Likasinnade vänner sökes i Trollhättan!

The Dogphilosopher

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: Igår kl. 18:25 »
Intressant
Jag vill bo lantligt med hund.

Dela detta:

* Inloggade just nu

376 gäster, 3 användare (1 dolda)
Karlsdotter, countzero

* Forum

* Om tidningen Åter

- För moder jord skull!
/Henrik

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser