Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Nya gemenskaper runt Linköping  (läst 338 gånger)

TrottoarSlacker

• Östergötland
Nya gemenskaper runt Linköping
« skrivet: 10 apr-19 kl 21:56 »
Ok ska försöka vara konkret, inte min starka sida.... ???
Nybliven trottoarbonde i stuga med utedass o sommarvatten söker nya bekantskaper att ge sig ut i naturen med. Vill lära mig mer om vad man kan äta/plocka, när man kan göra det osv. Kan inte mycket men har ett stort matintresse och försöker läsa på mer o mer om det enkla, arbetsamma och smutsiga men fria livet. Precis börjat med enkel livsstil som jag tänkt på i 20år men aldrig börjat förrän nu. Dock levt som bohem och "utan ort" större perioder men nu först med tillgång till lite mark osv.  ;D

Söker efter likasinnade i Linköping med omnejd med avslappnad livsstil och intresse av att leva enkelt för utbyte av idéer, material/arbete, exkursioner och allmänt häng på ledig tid.

Är ni chill och trevliga kan vi ju packa ryggan o ge oss ut o provsmaka naturen och lära oss tillsammans. Ingen kontaktannons dock utan vill bredda min gemenskap av likasinnade.

Hör av er vetja:) Yess

Dela detta:

* Inloggade just nu

84 gäster, 2 användare (1 dolda)
Mumla

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser