Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna kristen omgivning  (läst 775 gånger)

Tjenamoss

• Bohuslän
Dalarna kristen omgivning
« skrivet: 15 jan-19 kl 19:36 »
obs: söker i hela sverige men framförallt inåt landet. föredrar att lämna plats för vågen så att säga, medans jag lämnar staden.

söker en bit mark, helst med eller nära vatten som en sjö, å eller bäck.
gör inget om det råkar finnas en halft fallfärdig byggnad där heller. eller om man måste gå en bra bit för att komma dit från en väg.
ej nära någon stad.
kommer troligen slänga upp ett tält ganska fort och invänta med något bygge.

finnes. man 40 års åldern med stort intresse för överlevnad och Guds Ord, i Jesus namn. dock stadsbo sedan födsel i denna värld men jag har lyckats behålla förmåga att lära mig saker.
djurvänlig.
hjälper gärna till med snickerier, meckande, lantbruk & skogsvård eller liknande för kostnaden.
trakasserad av myndigheter så förvänta dig inte att jag skriver på något kontrakt.
Jesus Kristus är Livet, Vägen och Sanningen. Ingen kommer till Fadern förutom genom Honom!

jag är bannad på det här forumet, kontakta mig på frankert1973@gmail.com om du vill något.

Landet

• Västerbotten
SV: kristen omgivning
« Svar #1 skrivet: 18 jan-19 kl 22:08 »
Svenska kyrkan är en av de största markägarna i Sverige. prova där

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

piggetröska

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 18 jan-19 kl 23:21 »
Är osäker på om det är församlingarna eller stiften som är de stora markägarna i Sv Kyrkan. Där jag bor har stiftet avsiktligt gjort markuppköp som placering av pengar avsedda för framtida reparationer av domkyrkan. Församlingarna är fattigare, kan ha fått mark testamenterat till sig. Osäkert om de har samma förvaltare.

Alexn72

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 19 jan-19 kl 07:44 »
Låter annonsen vara en annons och flyttar ot
https://www.alternativ.nu/index.php?topic=193084.0

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bääästa julklappen!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser