Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Varm o go tjej sökes  (läst 901 gånger)

GPT

• Jag och Freja
    • -
Varm o go tjej sökes
« skrivet: 08 sep-18 kl 09:36 »
34årig kille som söker en varm och god tjej som tycker om att skratta, vara barnslig och mysa tillsammans. Håller gärna din hand och tycker om att vara omhändertagande och kärleksfull.

Jag är snäll, kreativ och intelligent.

Tycker om att laga mat och vara kreativ i köket, ta långa promenader i landskapen, samtala om allt högt som lågt, både känslor och andlighet. Snickrar och fixar lite på huset ibland, tycker om att ta hand om det naturen ger och siktar på en trädgård/odling som sköter sig själv så mycket det går.

Tycker om att tänka och fundera på allt möjligt och lära mig nya saker, läser mycket böcker och tidningar. Intresserar mig för vad som händer i världen, lyssnar mycket på musik av alla möjliga slag, alternativ hälsa och andlighet är också stora intressen.
Tycker inte om relationer med spel och konstiga regler, utan ärlighet och att vara sig själv är det enda jag vill ha hos både min partner och de vänner jag umgås med.

Är en ärlig och går min egen väg här i livet.
/Anam Cara

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Åter är en tidsskrift som är tidlös. Ett 5 år gammalt nummer är lika användbart nu som när den kom ut.
Jag har haft väldigt mycket nytta och har fortfarande av tidningen.
/Per

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser