Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Boende / Tiny house / husvagnsplats(er)sökes, runt Vadstena, Sthlm, Gbg lr jkpg  (läst 422 gånger)

Echstoff

• Småland
Hej.
Har påbörjat att bygga en vagn som nu står i Värmland där jag inte vill bo just nu. Ska kanske gå en folkhögskola till hösten i Vadstena eller Gbg så söker då efter en liten stuga eller husvagnsplats där jag också kan fortsätta bygga mitt lilla trähem på hjul.
Kan också tänka mig bo runt Sthlm, jobba där, eller runt jkpg, men de två senare är lite mer aktuella från nu än de andra! dvs. kanske bara sommaren ut.

Har odlingserfarenhet, permakultur, om vilda växter å örter m.m.
Bryr mig om hälsa och vill jobba mer för det. Nu är en viktig del för de att fortsätta skapa mig en mer egen bas, som är portabel :) I framtiden kanske högskola eller vad som känns relevant och bra.
Längtar efter en plats nära natur med god omgivning, människor och djur att frodas och samarbeta med.

Min pojkvän vill de här också, så vi söker tillsammans, men också var för sig.
I sökandet vill Alex gärna bo nära kusten där han kan ha en segelbåt. :)

*
Hej sålänge

Dela detta:

* Inloggade just nu

348 gäster, 6 användare (3 dolda)
Tjenamoss, Berberis, Macco_Pe

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser