Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Närke Tama, hemlösa katter söker nya hem omgående  (läst 599 gånger)

SussiloII

• Småland
Närke Tama, hemlösa katter söker nya hem omgående
« skrivet: 03 dec-17 kl 20:11 »
Finns det någon/några som kan ta hand om 1 - 4 kastrerade, äldre katter och en yngre okastrerad hona? Ev. kastrering kan bekostas av en vän till den avlidne ägaren. Alla katterna är tama, duktiga mus/råttjägare och vana vid att vara både utom- och inomhus. De går också väl ihop med hundar och andra djur. Katterna som nu är hemlösa matas f.n. utomhus av en vän till den avlidne, men han reser mycket och är ofta borta länge. Katterna finns i örebrotrakten men transporter kan ordnas. Vintern står för dörren och katterna behöver nya hem. Akut hjälp behövs.

Svar till mig i PM så förmedlar jag kontaktuppgift.
« Senast ändrad: 03 dec-17 kl 20:34 av SussiloII »

Dela detta:

* Inloggade just nu

250 gäster, 8 användare (1 dolda)
marrapirre, Zir, Rafiki, olleryd, eribi, Unplugged, busholle

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser