Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Arbetskraft & sällskap finnes  (läst 832 gånger)

Fredman

• Västergötland
Arbetskraft & sällskap finnes
« skrivet: 01 dec-17 kl 21:51 »
Hej!
Läget är som så att min nuvarande anställning tar slut vid årsskiftet i princip. Därför har jag hyfsat gott om tid efter detta.
En idé jag har är att man kanske skulle kunna åka någon annanstans i Sverige ett tag. T.ex. skulle jag vara nyfiken på att göra en visit i ett kollektiv eller bara hos vänliga själar helt enkelt. Kanske står ett rum tomt och en ny person att språka med vore trevligt?

Då min lägenhet i göteborg kommer att stå tom så har jag inte råd att betala dubbla hyra, men hjälper gärna till med arbeten och är sugen på att lära mig nya saker.

Lite kort om mig är att jag är en 28 årig, social man som har stor erfarenhet av att jobba med barn och ungdomar. Jag är även en stor djurvän och klarar mig bra utan att konsumera tv och internet.

Låter detta intressant får du/ni gärna skriva något om er situation så kan vi ta det därifrån.

allt godt.

ps. även lösningar utanför sverige är intressant, dock ingen lägenhet (dem har jag sett nog av).

JohannaMaria

SV: Arbetskraft & sällskap finnes
« Svar #1 skrivet: 07 feb-18 kl 12:43 »
Du har PM!

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

välås

• Ångermanland
SV: Arbetskraft & sällskap finnes
« Svar #2 skrivet: 19 feb-18 kl 06:18 »
Du har PM från mig också  :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser