Två av mina fem ägg kläcktes men båda är nu döda

De tre som inte kläcktes var helruttna och inga kyckling räster kvar. Den som kläckts och låg under Prillan på golvet låg död när jag kom hem från jobbet och båda hönorna låg i redet och ruvade. Den döda kycklingen hade någon hackat bort hela näbben på!!! Jag tog bort alla ägg och en död kyckling i redet som var alldeles kladdig av
äggula?? ! Då gav sig Gulda på den som ruvar i ruvredet på golvet (Lakrits). Nu tror jag att Gulda är boven som försöker sno alla ägg och kycklingar hon ser. Kan det vara så? Men varför skulle hon hacka ihjäl dem då? Om jag bara visste det var hon skulle jag nacka henne.
Nu har jag ialla fall byggt en bur runt hönan som fortfarande ruvar får vi se hur det går för henne. Hon ska få sina på tisdag.
Jag hade också problem med att olika hönor ruvade äggen. Jag tror att det här okläckta ägget råkade komma vid sidan om hönan någon gång, kallnade för mycket och sedan blev det inget mer med det.
Bild på min enda kyckling kommer i bildtråden så småningom. 
Jag satte nät för redet ett tag men det är så litet så jag vågade inte ha det så. Jag tror hönorna ska klämma sig då men om jag är hemma när Lakrits börjar kläckas ska jag sätta för så hon stannar med dem som inte har kläckts än.
Tyvärr är min kamera kvar på landet men så snart jag får fatt på den ska här uppdateras med bilder på kycklingar på tisdag.