Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Söker boende i Göteborgsområdet  (läst 327 gånger)

Anna Johan Westerdahl

• Västergötland
Västergötland Söker boende i Göteborgsområdet
« skrivet: 11 jul-17 kl 17:38 »
Jag heter AnnaJohan Westerdahl och är 26 år och söker boende för mig och min hund, Zazu. Jag jobbar som grundskollärare i Angered i en årskurs 2 och har gjort det de senaste 2 åren. På min fritid gillar jag att träna, både mig själv och min hund samt pyssla med växter. Jag har ett stort odlingsintresse och arbetade under gymnasietiden med odling av amerikanska jätteblåbär. Om jag skulle beskriva mig själv med tre ord skulle jag använda positiv, lugn och envis. Zazu är en flat coated retriever-hane på 3 år. Han gillar, precis som jag att vara ute och saknar i dagsläget den vardagliga tillgången till en trädgård. Varken jag eller Zazu röker.

Jag och Zazu vill allra helst bo i ett hus med tillgång till trädgård. Tror du att du har något som skulle kunna passa oss? Tveka inte att höra av dig. Alla tips tas tacksamt emot.

Hälsningar
AnnaJohan
« Senast ändrad: 12 jul-17 kl 16:46 av Anna Johan Westerdahl »

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser