Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Djurkranium, hela vingar  (läst 447 gånger)

Tjoffex

• Västergötland
Västergötland Djurkranium, hela vingar
« skrivet: 28 mar-17 kl 14:20 »
Jag är på jakt efter djurkranium (även andra skelettdelar är av intresse) samt hela fågelvingar (med fjädrar) och undrar om någon som jagar eller slaktar känner att de har något över:) Kan självklart rensa själv och kan erbjuda hembakt i utbyte.
Göteborgsbo med rötterna i den jämtländska myllan. Försöker hinna med att matodla i såväl odlingslott som fönster och balkong.

grimbart

• fångstman/jägare söker uppdrag!!!
    • Västergötland
SV: Djurkranium, hela vingar
« Svar #1 skrivet: 28 mar-17 kl 18:47 »
Hur mycket vill du ha och av vilka sorter? Har några  rävskallar liggande.. och lite annat i frysen..
Fjäderfän och kaniner

Tjoffex

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 29 mar-17 kl 01:04 »
Sorter spelar inte stor roll, men rävskallar låter jättebra!3-4st skulle vara jättebra. Var någonstans finns du?
Göteborgsbo med rötterna i den jämtländska myllan. Försöker hinna med att matodla i såväl odlingslott som fönster och balkong.

Kirre

• Västergötland
    • min sällan uppdaterade blogg
« Svar #3 skrivet: 29 mar-17 kl 11:56 »
jag har en getskalle i frysen med horn. och ska snart slakta tuppar om de kan vara nått av intresse? vårgårda kommun.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser