Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland 25-årig kille som vill träffa en underbar tjej  (läst 894 gånger)

Bigbluedress

• -
Östergötland 25-årig kille som vill träffa en underbar tjej
« skrivet: 27 feb-17 kl 19:58 »
Hej!

Glad och positiv kille som älskar självhushållning och allt som har med den livsstilen a göra! Spenderar gärna mycket tid i trädgården eller ute i naturen. Har ett öppet sinne, väldigt nyfiken och vill utvecklas och lära mig varje dag. Är oftast lugn men kan även vara ganska intensiv när jag fått någon idé.
Vill leva ett liv med mycket kärlek och där pengar inte är allt.
Ser gärna att du är ganska jämngammal men några år hit eller dit spelar ingen större roll.

Bild på mig om någon är nyfiken: http://imgur.com/a/WUBKB

Skriv gärna ett PM eller skicka ett mail (Bigbluedress@outlook.com) om du vill kontakta mig :)

Bigbluedress

• -
SV: 25-årig kille som vill träffa en underbar tjej
« Svar #1 skrivet: 29 maj-17 kl 17:35 »
Numera 26 år fyllda för att uppdatera rubriken lite! :) Är du lika nyfiken på livet som jag och drömmer om att skapa en underbart tillvaro med någon och kunna utvecklas och lära tillsammans i harmoni med naturen? Då vill jag gärna veta mer om dig! :)
Vänliga hälsningar :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen. Köper ingen annan än denna.
/Christina K

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser