Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  beredd att prova mina vingar, byta bo och träffa härliga människor!  (läst 580 gånger)

RuntiKring

• Södermanland
Hej allesammans.
Jag heter Ida och är 27 år, har precis bestämt mig för att slå mig ner efter 4 års resande till och från Sverige.
Jag är öppen för förslag och flexibel i det mesta. Jag vill ha en ny erfarenhet där jag mer än gärna vistas i naturen dagligen, umgås med djur och lever lugnt, där internet absolut inte är en nödvändighet.
Jag söker boende ensam eller i kollektiv (har många tidigare erfarenheter) med likasinnade som jag, på landet eller i en stad.
Jag står verkligen på ruta ett när det kommer till det praktiska "effektiva" livet men hyran är inget problem då jag tänkt att jobba vid sidan av.
Som person kan jag uppfattas lite udda men folk fäster sig ofta vid mig, så udda på ett bra sätt. och öppensinnad. Jag söker mycket i och utanför mig själv så ensamtid som såväl kvällsfika med härligt sällskap är ultimat.
Jag älskar att lära mig nya saker. I mina resor har jag dragits till sånt som intresserar mig så som hållbart, självständigt leverne och djur vilket har lett mig till god medmänsklig moral.

Så har ni en lägenhet, stuga, rum eller vad som helst och tycker att jag kan platsa där, är jag mer än tacksam för tipsen! Maila mig på idajasmine89@gmail.com

Vänliga hälsningar / Ida

tuppenalf

• Skåne
Hej Ida!

Ev kan vi ha ditt boende. Enkel stuga o 13 kvm, värms med el, det är den enda moderniteten. Utedass, sommardusch, vatten hämtas ute. tillgång till tvättmaskin. 5 km till badhus och service och buss. Boendet finns 5-6km norr om 28060 Broby. Vh Lotta

Dela detta:

* Inloggade just nu

507 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Makalöst mysig och lärorik tidning för en som tycker om återbruk och självhushållning!
/ PW

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser