Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Bostad sökes utanför Mariestad!  (läst 416 gånger)

Adeodatus

• Skåne
Västergötland Bostad sökes utanför Mariestad!
« skrivet: 10 okt-16 kl 13:33 »
Hejsan!

Mitt namn är Benjamin Esterdotter, och jag ska framåt vintern flytta tillbaka till Mariestad för att fortsätta mina studier på trähantverksprogrammet via Göteborgs universitet.
Jag är väldigt intresserad av att hitta ett sätt att leva och bo så nära mina värderingar jag kan då jag den senaste tiden blivit väldigt frustrerad över den stress och konsumtionshets som påverkar mig så mycket i Malmö där jag bor för tillfället. Min förhoppning är att det finns ett rum att hyra i ett hus, gärna tillsammans med andra människor, med tillgång till natur och eldstad. Mindre renoveringsarbete eller skötsel skulle i mån av tid vara roligt att få bidra med! Jag kommer pendla med cykel till skolan och har därför ca 1.5 - 2 mil som maxgräns.
Maila mig gärna på benjamin.esterdotter@riseup.net om ni vill veta mer!

Hälsningar Benjamin

Dela detta:

* Inloggade just nu

174 gäster, 9 användare (2 dolda)
olleryd, Byrålåda, carlos, malarmaster, von tratt, HasseY, DennisCA

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastiskt inspirerande
/Catarina L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser