Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Boende sökes i Järna/Ytterjärna  (läst 432 gånger)

Anizaretinoz

• Skåne
Södermanland Boende sökes i Järna/Ytterjärna
« skrivet: 09 okt-16 kl 15:31 »
Hej!
Jag heter Aniz och är 24 år gammal.
Jag har länge velat leva i ett samhälle/community med likasinnade människor, mer naturnära och med fokus på en ekologisk och miljövänlig livsstil och en andlig syn på livet, så därför söker jag mig nu till Järna, som verkar vara ett väldigt spännande ställe att bo på.
Jag bor allra helst i ett kollektiv men kan även tänka mig att hyra in mig någonstans.
Är en lugn person som är väldigt konstnärligt lagd och bland annat sysslar mycket med musik, teater och kreativt skrivande, men har även ett stort intresse för kost och hälsa, yoga och meditation.
Jag har fast inkomst, jag kommer från Göteborg, och bor just nu i Hässleholm i Skåne, men jag kommer att behöva flytta från stället där jag bor senast i november, så jag söker boende från november.
Jag är rök- och djurfri i nuläget men är väldigt sugen på att skaffa en katt, eller bo någonstans där det även bor katter (eller andra husdjur).
Kort och gott är jag en trevlig prick.
Hör gärna av dig!

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser