Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Boende sökes till familj runt Malmö  (läst 455 gånger)

Linnea-Mavie

• Uppland
Skåne Boende sökes till familj runt Malmö
« skrivet: 07 okt-16 kl 19:45 »
Hej!
Vi är en familj med dotter på snart fem år som ska flytta från Uppsala till Malmö vid årsskiftet. Lägenheten vi skulle hyra har tyvärr betydligt kortare uthyrningstid än vi räknat med så nu letar vi på nytt efter något att hyra i eller med pendelavstånd till Malmö.

I Uppsala har jag arbetar som djursjukskötare på djurklinik (vilket jag även kommer göra i Malmö), medan min man drivit miljö inriktat kafé sedan 19 år. Vi är öppna för alla lösningar, hyra lägenhet/hus/gård eller dela på något med en annan familj. Vi har stort miljöintresse, gillar att odla, bygga, återbruka, byta varor och tjänster, djurhållning, musik mm.

Hör av dig om du har tips på boende eller undrar något om oss!
Med vänlig hälsning Linnéa, Olle & Bonny
mavie@live.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

473 gäster, 2 användare
Ett svart får, Mmmm

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser