Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker hon som gör att det pirrar i hela kroppen  (läst 1555 gånger)

ensamvarg_17

• Dalarna
Söker hon som gör att det pirrar i hela kroppen
« skrivet: 05 okt-16 kl 19:12 »
Jag gör väl ett nytt försök att träffa hon som jag inte kan leva utan  ;) Jag är 46 år ung eller gammal vissa dagar känner jag mig som 107 år andra dagar så känner jag mig mera som 25 så det är bara att välja :-) men välj gärna en dag när jag är 25år. Vill bo i en lite stuga i västerbottens inland med skogen som närmsta granne helst offgrid. jag har en hund i form av en glad å väldigt busig alaskahusky som nu tyvärr inte gillar andra hundar på grund av att han har blivit biten flera ggr av lösspringande hundar men vi sliter på och det går sakta men säkert framåt på den fronten. Jag gillar smide å nu har jag skaffat lite verktyg så att jag skall kunna börja smida lite granna igen, är väl ingen expert men någon ljusstake å några klädhängare ska jag väl klara av att smida. Sedan går ju väldigt mycket av tiden åt till hunden så klart i övrigt så gillar jag att pyssla lite med både det ena å det andra så som såga ved kratta grus på vägen eller skotta  snö rensa dikena, tänkte jag skulle försöka gem mig på att åka lite skidor på tvären i vinter igen tyvärr så är det massor av år sedan jag gjorde det. Jag tillhör dom som inte tycker att man skall ta livet på för stort allvar brukar kunna skratta åt det mesta å gärna åt mina egna dumheter för ja jag gör lite tokigheter ibland som att försöka skaka mjölken utan korken på skruvad å det är inget jag rekomenderar eller försöker koka vatten på en avstängd platta  ;D appropå platta och kök så är jag allätare så även lite kött äts av mig. Jag föredrar lugnet i skog och mark framför krogen och staden. Jag kan vara en riktig pratkvarn med "rätt" person.
Ja vem är du då jag tror att du gillar att skratta och att du precis som jag inte tar livet på för stort allvar du ska gilla skog och natur och jag ser helst att du inte nyttjar tobak eller alkohol men inget krav så länge det är med måtta dessa droger nyttjas :-) jag själv varken röker eller dricker och är väldigt sparsam med godis sedan några år tilbaka. Jag bryr mig inte speciellt mycket om du är 152 cm lång eller om du är 200cm lång eller om du är rund eller pinnsmal eller om du är blond, brunett eller rödhårig lika lite som jag bryr mig om du har vackra blå ögon eller om dom är gröna bruna eller melerade. Det spelar ju ingen roll med utseendet det som spelar roll är ju insidan.

Ja om du blev bara lite nyfiken på vad detta är för torpgubbe som skrev detta så är det nog dags att skicka ett pm  ;D
Söker med ljus och lykta efter min andra halva som vill bo i skogen med mig ;-)

Hidda

• Dalsland
SV: Söker hon som gör att det pirrar i hela kroppen
« Svar #1 skrivet: 22 okt-16 kl 17:56 »
Hej Vargis...Rödluvan här...på väg till farmor med en korg med lite kakor och saft...
If you´re good I will love you, but I´m nobody's fool...

snowbird

• Taget för 1 vecka sen
    • Lappland
SV: Söker hon som gör att det pirrar i hela kroppen
« Svar #2 skrivet: 31 dec-16 kl 21:27 »
Ensamvarg-17 Hej ! Hhmm skriv gärna om du inte tycker jag är för gammal !! Jag älskar skogen och Naturen ,besöker ALDRIG krogen eller dylikt.Idag-ikväll är det nyårsafton och den firar jag med min hund och katt.Synd att du har en hund som inte tycker om andra hunder för jag har en hund och en katt som ÄLSKAR människor och andra djur,jaja men hör av dej om du  tycker att det börjar PIRRA !!! Läs min kontakt annons så ser du mer vem jag är-glömde säga-jag är icke rökare

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Som alltid mycket nöjd. Stycket med "Att ta vara på en gris" var kanon på alla sätt! Gillar nybörjarbreven mycket.
/Marie Mårtensson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser