Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Häftig husbil.  (läst 1910 gånger)

ensamhet

• Lappland
Häftig husbil.
« skrivet: 20 jul-16 kl 14:22 »
Såg en Unimog husbil idag, byggd av en sån som på bilden.
Det var winch fram och bak, kamouflagemålad, skorsten och det hängde kättingar, stegar, spadar, yxor mm. på den.
Som pricken över I, så var det blomlådor på den.

Thomas_

• Biodlare sen tidigt 90-tal. Finsnickare sen -97.
    • Skåne
SV: Häftig husbil.
« Svar #1 skrivet: 20 jul-16 kl 15:07 »
Du minns inte om den var tyskregistrerad? För ca 3 veckor sedan såg jag tre st tyskregistrerade snarlika "husbilar" i en konvoj i Skåneland. Ett par dagar senare såg jag dem på E4:an i Östergötland...
Egenföretagare som lever på bin, pollineringstjänster, avel och drottningodling, uthyrning av bisamhällen till företag och privatpersoner, samt honungsförsäljning. Bedriver Buckfastavel sedan 1996, är lärare på Fristads Folkhögskolas utbildning i Yrkesbiodling, samt är regional Bihälsorådgivare.

ensamhet

• Lappland
« Svar #2 skrivet: 20 jul-16 kl 15:12 »
Jo den var tysk. men den var ensam. Grannen såg den på affären och det var en tjej i 25 års åldern som körde och en liten flicka på några år som var med

Skogsvilde

• Om det inte dödar dig muterar och försöker på nytt
    • -
« Svar #3 skrivet: 20 jul-16 kl 19:54 »
Dom är skithäftiga.
Tyvärr hänger prislappen med i häftighetsracet.   :(
E-nr är inte det minsta lilla farliga.
Det kan vara produkten som döljer sig bakom som ställer till det.
Men inte nödvändigtvis.

Thomas_

• Biodlare sen tidigt 90-tal. Finsnickare sen -97.
    • Skåne
« Svar #4 skrivet: 20 jul-16 kl 20:41 »
Skönt så länge de inte är rysk-regade.....
Egenföretagare som lever på bin, pollineringstjänster, avel och drottningodling, uthyrning av bisamhällen till företag och privatpersoner, samt honungsförsäljning. Bedriver Buckfastavel sedan 1996, är lärare på Fristads Folkhögskolas utbildning i Yrkesbiodling, samt är regional Bihälsorådgivare.

Gengaskokaren

• Västergötland
« Svar #5 skrivet: 01 aug-16 kl 20:24 »
Just nu är en svenskreggad till salu: http://www.blocket.se/goteborg/Unimog_Expeditions_Husbil_68153762.htm?ca=15&w=3
739 000:- för en -91:a...
Det är inte farten som dödar, det är smällen.
It's not the fart that kills, it's the smell.

Dela detta:

* Inloggade just nu

708 gäster, 2 användare
Cesar Buttler, Oskari

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser