Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Skogstroll söker gay pyssling  (läst 794 gånger)

Gruff

• Östergötland
    • Caprifool
Östergötland Skogstroll söker gay pyssling
« skrivet: 04 jul-16 kl 12:54 »
Fick sluta med djuren pga hälsan. (Googla EDS III)  Hamnade i Sthlm i tio månader. Begärde skillsmässa i höstas efter 16 trogna år. Vi var ju mest vänner bara de sista åren, min man och jag. Och så hamnade jag i stugan igen. Saker och ting står still då jag inte är sån längre att jag går på klubbar och annat. Jag har blivit lite hustomte med åren  :D Och ja, jag har börjat sakna närhet helt enkelt. Någon att laga mat åt. Fnissa med efter ett glas vin. Se på film och hänga. Sova sked!!! Någon att vakna med. Eller som kan sticka åt mig en kopp kaffe på morgonen när jag morrar nyvaket under täcket på dåliga dagar. En engagerad och spontan person som lyfter mig lite. Och kanske är du sån som behöver en fast punkt för att inte fara iväg alldeles? Jag bor omodernt i skogen långt ifrån allt. Så du bör inte vara rädd för dass-spindlar, vattenhinkar och mörker. Jag kan bli vän med alla åldrar och former, men kärlek funkar bäst med yngre smalare män. Det är så jag är funtad bara. Jag gillar kontraster helt enkelt och känner att man kompletterar varandra då. Men finns det någon yngre kille som trivs i skogen och gillar björnar? Och som blev lite nyfiken så, säg hej via ett PM vetja....

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser