Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Mellerudskaniner med genbanksintyg  (läst 531 gånger)

Ylva

• Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!
    • Uppland
Uppland Mellerudskaniner med genbanksintyg
« skrivet: 30 jun-16 kl 17:13 »
Jag har ungar ur två mellerudskaninkullar till salu. Kullarna är inte närbesläktade så ungarna kan bilda framtida avelspar.

Ur M-kullen, 6 ungar födda 16060, finns nu 3 svartvita ungar till salu/att tinga. Två honor och en hane.
Mor: Runmästarens Kolfreyja M425-1512, svartvit
Far: Runmästarens Folke M425-1321, svartvit (son till Sjöskogens Gabriel, founder)

Ur N-kullen, 5 ungar födda 160624, finns nu 4 svartvita ungar till salu/att tinga. Ej könsbestämda än.
Mor: Billabergets Bergkristall M660-1424, svartvit
Far: Stormyrans Dag, M609-1411, svartvit

Ungarna säljes tidigast vid 8 veckors ålder. De är då öronmärkta. Genbanksintyg och övergångsfoder.
Finns i Täby Kyrkby strax norr om Stockholm. 400 kr/styck
Ylva Mårtensson
0735-034191
Ylva.martensson"at"ebuilder.com
Medelålders gift trebarnsmor som fyller hus och trädgård med västgötaspets, dalmatin, huskatt, gotlandskaniner, mellerudskaniner och dammråttor!

Dela detta:

* Inloggade just nu

84 gäster, 5 användare
LineLine, Körven, skogstomten, Oskari, torparkerstin

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser