Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Arbetare finnes för den som söker  (läst 995 gånger)

bregottkossan

• Skåne
Arbetare finnes för den som söker
« skrivet: 14 maj-16 kl 20:44 »
Hej!

Jag söker arbete i sommar, med vad som helst. Drömmen är att få arbeta ute i naturen, kanske med odling, djur, hantverk?
Vem är jag då? Jag är en 22-åring som pluggar miljövetenskap, bor i Malmö och längtar bort från stan. Om intresset finns så är jag snabb på att lära mig arbetsuppgifterna, är fysiskt stark så det är inga problem med "hårt" arbete.
Skulle vilja ha en liten slant för mitt arbete, men om du/ni kan erbjuda något annat så är det också välkommet!
Jag har inget körkort, så det enda kravet på arbetsort är väl att det är möjligt att ta sig dit med kollektivtrafik.

Ha det fint
Hälsningar Louise

JohannaKalvhult

• Skåne
SV: Arbetare finnes för den som söker
« Svar #1 skrivet: 23 maj-16 kl 01:39 »
Hej Louise!

På Holma skogsträdgård i höör utvecklar vi ett matproducerande ekosystem och nu ska vi bygga en vedeldad bakugn som kommer kräva massa jobb. Vi är en ideell förening, så har ingen lön att betala ut, men en fantastisk miljö att vara i, god, eko-vego-mat och härlig gemenskap, (resekostnader kan ersättas, då det kostar en slant att ta sig till Höör.) Vi kommer bygga 8 dagar under första veckorna i juni, inte bestämt precis när, men främst vardagar. Det är slitigt och dammigt men lärorikt arbete, vi murar med tegel och lera, lett av en erfaren ugnsbyggare. Är du nyfiken på att vara med, så får du gärna höra av dig till mig, 0708458364.

Dela detta:

* Inloggade just nu

390 gäster, 3 användare
Vispen74, PetterJ, HasseY

* Forum

* Om tidningen Åter

- Å vilken härlig tidning
/Susanne

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser