Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tranbär köpes  (läst 975 gånger)

skånetösen

• Skåne
Tranbär köpes
« skrivet: 12 apr-16 kl 11:42 »
Är en stackars skåning som suktar efter tranbär men de växer ju inte här nere. Finns det någon norrut som kan tänka sig att sälja några kilon? Frusna eller torkade kan vara strunt samma men de bör ju kunna tåla transporten.
Lägg ett PM till mig om ni har något att avvara. Vill helst slippa köpa dyr tranbärsjuice på Konsum.

Tack
Det jag inte hinner idag kanske jag hinner imorgon.

ensamhet

• Lappland
SV: Tranbär köpes
« Svar #1 skrivet: 12 apr-16 kl 14:11 »
Om man ordnar nyplockade till hösten. Hur många kilo vill du ha och vad får man per kilo?

skånetösen

• Skåne
SV: Tranbär köpes
« Svar #2 skrivet: 29 apr-16 kl 10:13 »
Om man ordnar nyplockade till hösten är jag absolut intresserad av att köpa. Vet inte vad grossistpriset är men MatHem tar 133kr/kilo för färska och 115kr/kilo för frusna. Jag är beredd att betala ett rimligt pris mellan detaljhandelns och grossistpriset. För färska då vill säga. Plus fraktkostnaden såklart. Kan det vara intressant? Om du föredrar att torka dem innan du skickar är det också möjligt.  Så ge mig ett rimligt pris så köper jag.
Det jag inte hinner idag kanske jag hinner imorgon.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser