Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Önskar avelsägg från dvärgkochin  (läst 766 gånger)

Diana

Önskar avelsägg från dvärgkochin
« skrivet: 31 jan-16 kl 12:57 »
Hej!
Längesen jag var inne här så jag vet inte om jag får söka avelsägg här i detta forum eller om det finns nån
speciell tråd" Säg till mig i så fall.

Önskar återigen att ha lite dvärkochin. Alla mina togs av örnen för 3 år sedan och sen dess har jag bara haft "fulhöns" (korsningar och industrihöns)
Men nu saknar jag verkligen de lugna dvärgkochisarna.

Kan du sälja avelsägg under våren? Bor i Södermanland. Har inget emot postade ägg.
Gärna vita i första hand.

Tacksam för svar.
Mvh Åsa
På gården finns: 2 katter, 1 hund, 1 get, 11 fjäderfän, marsvin och 2 eremitkräftor

vilma23

• Vilma Kollberg
    • Öland
    • Vilmas Hons
SV: Önskar avelsägg från dvärgkochin
« Svar #1 skrivet: 14 mar-16 kl 07:16 »
Jag har Dvärgkochin ägg jag kanske skulle kunna sälja!  :)
Fast jag har inte renfärgade ägg att sälja just nu! I mitt avels hönshus, där jag har höns i färgerna: Pärlgrå, Svart och Blå, de har inte börjat värpa än. I framtiden ska jag avla på färgen Röd porslin. Men inga rena färger just nu.

/ Vilma
Föder upp Dvärgkochin och Silkes höns, säljer både höns/kycklingar och avels ägg. Bara att kontakta mig om du söker Dvärgkochin eller Silkes höns.
Mail: vilmas_hons@kollberggarden.se Tel: 0728335535

famchristiansson

• Gäst
SV: Önskar avelsägg från dvärgkochin
« Svar #2 skrivet: 01 aug-16 kl 09:09 »
Hej!
Jag har ägg som jag kan sälja. Bor i Skåne men skickar gärna.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Å vilken härlig tidning
/Susanne

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser