Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Naturälskare!  (läst 700 gånger)

sonjahelen

• Västergötland
Västergötland Naturälskare!
« skrivet: 16 jun-15 kl 09:59 »
Jag har ett underbart torp i skogen två mil söder om Trollhättan. En stor glänta på nästan en hektar, där hälften är skog och resten odlingsbar mark. 3 km till en liten sjö. Det finns inte el och indraget vatten. Solceller som går till fritidsbatterier så vi kan driva datorer, smålampor etc. Elverk. Veduppvärming via kökspanna och öppen spis. Lada med ett gästrum i, sommarbonat. Vedbod och två egenbyggda altaner. Det finns även en liten glänta i gläntan som ligger lite mer privat om en vill rulla dit en vagn.
Efter en separation inser jag att jag vill återgå till en kollektiv samvaro där vi tillsammans på olika sätt kan finnas på detta torp och dela på arbete och glädje.
Allt ifrån att du kommer med en cirkusvagn att bo i till att du hyr in dig i stugan kan funka.
Musiker kommer att ha företräde, då jag själv jobbar med musik och har stugan full av instrument. Men vi kan ju bli många! Öppna, vilda, naturälskande människor – hör av er! 
Helén sonjahelenjo@yahoo.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

36 gäster, 3 användare
sakletaren, Sommarö, forestman78

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser