Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Massageterapuetstuderande söker kollektiv i stockholms omnejd  (läst 463 gånger)

AndreasGrönsak

• Dalarna
Hej alla

Jag ska börja plugga till massageterapuet i höst i Stockholm och nu efter ett kollektiv åt mej och min pyttelilla vedeldade husvagn i stockholms omnejd.

lite om mej är att jag gillar att odla, tränar, gillar de mesta sorters utomhusaktiviteter, försöker lära mej arabiska, bakar och lagar mat mycket och alla helst i grupp.

kommer gärna massage till kollektivkompisar!

Bor för tillfället i Falun men om det är någon som tror att det skulle kunna fungera men vill ses först så kan ja ta mej ned och träffas, prata och kanske äta en bit :)
Fråga gärna också om de är något nån undrar, har lite problem att komma på vad ja ska skriva! :)
hoppas allt är bra med er.

hoppas att allt är bra

Dela detta:

* Inloggade just nu

43 gäster, 2 användare
kickan1971, sakletaren

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser