Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Minns inte mitt lösenord och har ny emailadress.  (läst 2036 gånger)

Snuzer

• Vetgirig
    • Blekinge
    • enlitengard
Minns inte mitt lösenord och har ny emailadress.
« skrivet: 02 apr-15 kl 11:57 »
Jag kommer inte ihåg mitt lösenord så jag kan inte logga in från vår andra dator. Tänkte ändra mina kontoinställningar här på alternativ eftersom jag också har ny emailadress sen ett bra tag tillbaks.

Men självklart så kan jag inte göra några ändringar utan att ha tillgång till mitt lösenord... vad det nu var  ::)

Hur löser jag detta?
Livet är en smula för kort...  när man tänker efter : )

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
SV: Minns inte mitt lösenord och har ny emailadress.
« Svar #1 skrivet: 02 apr-15 kl 22:52 »
Jag skickar nytt via PM.

enlitengård

• Blekinge
« Svar #2 skrivet: 07 apr-15 kl 21:15 »
Strul även med den dator jag kunde logga in ifrån. Jag var tvungen att skaffa mig en ny "identitet" här. Kan inte komma åt mina pm under namnet Snuzer, tyvärr.
Bor med sambo på en liten gård med kalkoner, höns, vaktlar, ankor och hundar. Är i full färd med att förvandla ett 1/2 hektar till grönsaksodlingar + bygger ytterligare ett växthus.

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #3 skrivet: 07 apr-15 kl 21:26 »
Jag kan skicka pm eller mail till användaren med lösenord, men jag kan inte lämna ut det till vilket nytt konto som helst, särskilt inte med ett annat ip-nummer.
Kan du inte logga in på ditt gamla mailkonto heller?

enlitengård

• Blekinge
« Svar #4 skrivet: 07 apr-15 kl 21:37 »
Allt rasade när jag bytte dator till windows 8. Detta skitprogram, Den förra datorn dog i ett blixnedslag. Men det får vara så här nu, jag får heta enlitengård helt enkelt. Det är ju ingen större katastrof.

Bor med sambo på en liten gård med kalkoner, höns, vaktlar, ankor och hundar. Är i full färd med att förvandla ett 1/2 hektar till grönsaksodlingar + bygger ytterligare ett växthus.

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #5 skrivet: 07 apr-15 kl 21:49 »
Det ska nog gå att lösa. Du kan svara på den hemliga frågan du angett i din profil för att kunna få tillbaks lösenordet även utan mail.

Om du inte har någon sådan brukar det finnas liknande system för mailkonton, så du kan komma åt din gamla mail och se lösenordet jag skickade där.

enlitengård

• Blekinge
« Svar #6 skrivet: 07 apr-15 kl 21:55 »
Åh herregud, min gamla mail... vad var det kenneltopghan? den har inte varit aktuell på haha många år. Jag har varit hemskt slarvig med att uppdatera min profil det måste jag erkänna.

Dela detta:

* Inloggade just nu

457 gäster, 1 användare
RickardR

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser