Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna 29-årig kille söker kollektiv kring Dalarna  (läst 671 gånger)

KaniJonas

Dalarna 29-årig kille söker kollektiv kring Dalarna
« skrivet: 14 mar-15 kl 08:43 »
Hej! Jag är en kille på 29 år från Åland men som bott och studerat i Dalarna senaste 3 åren. 2 år på Sjöviks folkhögskola och nu ett år på Sätergläntan.
Jag är väldigt friluftsintresserad, har bott 2 år i tipi och i perioder i hängmatta eller lägereldstält.

Kollektivet jag tänker mig är nära vatten eftersom jag paddlar mycket, helst cykelavastånd till någon stad eller samhälle. Men inte inne i en stad det tror jag inte jag klarar.
Om det finns någon möjlighet till verkstad är det verkligen en bonus då jag gör allehanda typer av hantverk.
Jag är nästan vegetarian, äter undantagsvis kött, men framförallt då dumpstrat.

Skolan slutar sista maj så från och med första juni skulle jag behöva något.
Hör gärna av er här eller per mail. jonas.sjoblom@gmail.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

40 gäster, 1 användare
sakletaren

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser