Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bygga foderhäck till får  (läst 7914 gånger)

Angelica

• Inter faeces et urinam nascimur
Bygga foderhäck till får
« skrivet: 30 mar-07 kl 06:07 »
Jag behöver bygga foderhäck till mina får men vet inte hur och vad som är bäst. Finns det någon därute i forumet som har något bra förslag och kanske även bild och en enklare beskrivning till hands och låns!

mvh/angelica
Älskar djur... människor också!

Angelica

Re:Bygga foderhäck till får
« Svar #1 skrivet: 11 maj-07 kl 22:13 »
Jag behöver bygga foderhäck till mina får men vet inte hur och vad som är bäst. Finns det någon därute i forumet som har något bra förslag och kanske även bild och en enklare beskrivning till hands och låns!

mvh/angelica

Sågaren

• Medelpad
« Svar #2 skrivet: 19 maj-07 kl 20:32 »
det finns ju hur många sorter som helst av foderhäckar, runda, avlånga, stål, trä och säkert bortåt 100 olika konstruktioner, därför titta här så kommer du säkert på nåt.
 http://www.lantbruksnet.se/lantbruksnet/kategori/utrustning.php?aid=104
Med många kulörta lyktor jag gick mig i världen ut. De slocknade - ljudlöst och oförmärkt,
och så tog det vackra slut...

Angelica

« Svar #3 skrivet: 20 maj-07 kl 10:00 »
TACKAR!

Dela detta:

* Inloggade just nu

505 gäster, 4 användare (2 dolda)
LimJans, Okulärbesiktning av Byrålåda

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser