Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Vill du bo i ett 1800-talshus?  (läst 1273 gånger)

Hannahyesman

• -
    • Vägen till min frihet
Östergötland Vill du bo i ett 1800-talshus?
« skrivet: 11 dec-14 kl 20:42 »
Jag skulle vilja kolla av intresset för att bo/säsongsbo i ett 1800-talshus på 80 kvm, 4 rum, utan el och rinnande vatten men fungerande öppna spisar och vedspis, ute i det gröna, i skärgården i Östergötland. Buss finns 3 km från huset. Stor tomt med odlingsmöjligheter. :)

Jag vet inte allt om huset själv men jag är ruggigt intresserad av att åka och kika och ta reda på mer för detta är hur min dröm ser ut.

Who's with me!?  ;D

Hannahyesman

• -
    • Vägen till min frihet
SV: Vill du bo i ett 1800-talshus?
« Svar #1 skrivet: 11 dec-14 kl 21:14 »
Skoja bara! Busshållplats finns bara några hundra meter från huset!

Halvandra

• Västmanland
« Svar #2 skrivet: 14 dec-14 kl 20:30 »
Hej Hanna!

Vet du något om omgivningarna? Närhet till andra hus, byar, städer och vad det är för natur? :)

/ Helena

Nyckel1

« Svar #3 skrivet: 14 dec-14 kl 23:25 »
Ja! Jag är intresserad. Det är min dröm att flytta till ett sådant enkelt torp.  Men vill ej bo själv. Så jag är på. :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser