Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Jag tänker sälja en massa verktyg  (läst 2278 gånger)

Lucky luke

• The man...the myth.....the legend
    • Södermanland
    • Träpedagogik i Stockholm
Jag tänker sälja en massa verktyg
« skrivet: 27 okt-14 kl 20:35 »
Jag har på tok för mycket verktyg i min verkstad. Får knappt plats själv i den. Många verktyg har jag två uppsättningar av och är helt oanvända så nu tänkte jag sälja av många av mina guldklimpar. Därför tänkte jag bara kolla läget om nån eller några av er är intresserade. I så fall så lägger jag in en annons under säljes delen (kanske i morgon) och med foton på älsklingarna. Det är allt ifrån sågar, hyvlar, bildhuggarjärn till täljknivar, sicklar och annat lattjo lajban. Men jag har inte bråttom med att få det sålt så priset jag tänkte sätta är bra åt båda hållen. Frakten är inräknad i priset om inget annat anges. Till exempel täljhäst ingår inte frakt och så vidare. Det är bara en del av trädelen i verkstaden som jag vill bli av med inte metall eller läderprylar. Comprendo?
Hälsningar från Michael

Vitis

• Skåne
SV: Jag tänker sälja en massa verktyg
« Svar #1 skrivet: 28 okt-14 kl 12:41 »
Si!

Lägg gärna upp en annons med bilder. Jag är ev. spekulant på bildhuggarverktyg.

TW

• Finland
« Svar #2 skrivet: 28 okt-14 kl 12:46 »
Tillfället är litet fel nu då jag är sjukskriven...... men annars låter det intressant.
Bor redan på landet men drömmer om ett eget litet hus......
Timmerman och snickare och byggnadsingenjör och gör-det-självare. Gör väldigt mycket av litet men kan inte göra allt av ingenting.
Antifacist.

mohsart

• Blekinge
« Svar #3 skrivet: 28 okt-14 kl 18:43 »
Jag är på

/Mats
Riggargesäll, arbetar även med båtbygge och -renoveringar, repslagning och segelsömnad, samt fin- och fulsnickeri.

Have Autism, Will Travel

Lucky luke

• The man...the myth.....the legend
    • Södermanland
    • Träpedagogik i Stockholm
« Svar #4 skrivet: 02 nov-14 kl 20:41 »
Dåså. Då har jag börjat lägga in verktyg. Klicka på jordgloben vid min profil. Jag har skapat en inloggningssida under produkter. inloggningen är loppis14 i ett ord.
priserna är inklusive frakt.
Jag hoppas det är okey att göra så här. annars får moderator kontakta mig.
Hälsningar Micke
Hälsningar från Michael

Dela detta:

* Inloggade just nu

588 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser