Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Naturbyn: Dans-, yoga- och lekdag 19 juli  (läst 536 gånger)

Åfallet Naturby

• Närke
Naturbyn: Dans-, yoga- och lekdag 19 juli
« skrivet: 28 maj-14 kl 14:13 »
Dans-, yoga- och lekdag 19 juli

- för barn och barnsliga vuxna

Upptäck och lek med dans och yoga i Åfallet Naturby.
Eget skapande och ledda dans- och yogalekar till musik från jordens alla hörn med extra fokus på glädjen i Bollywooddansen! Åfallet Naturby ligger vid ett naturreservat nära Hjärtasjön i Tylöskog, södra Närke. De deltagare som vill kan också boka en tältkåta för övernattning.

Kursledare är Josefin Wikström som arbetar med skapande dans i skolor och ungdomscenter i Örebro kommun samt i Mumbai Indien.

Bollywood är den Indiska filmindustrin, där produceras varje år ett stort antal filmer. Det som utmärker de Indiska filmerna är att de är fyllda med sång och dans, mitt i ett bankrån bryter alla skådespelare ut i ett fantastiskt dansnummer. Just nu är Bollywooddansen på stor frammarsch i världen och allt fler människor upptäcker den glädje dansen ger. Jag är utbildad inom formen Bollywood jazz vilken är den stil som jag personligen tycker är den roligaste där stora glada rörelser står i centrum.

Varmt välkomna!

Kontakta oss för pris och program.

Viktor Säfve: kontakt@naturby.se

http://www.naturby.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

285 gäster, 8 användare (3 dolda)
redkite, Landet, tuppenalf, LimJans, bullen53

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser