Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur gör man  (läst 2580 gånger)

Maliva

• Skåne
Hur gör man
« skrivet: 18 maj-14 kl 21:49 »
Hej!
Jag har just hittat denna sida och förstår inte riktigt hur det går till. Men det verkar väldigt spännande. :-)
Om någon svarar på de inlägg jag har gjort syns det då i min profil? Hur gör jag för att lägga in en egen profil. Jag försökte gå in på min profil och lägga till lite där men det gick inte. Hälsningar Maliva

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
SV: Hur gör man
« Svar #1 skrivet: 19 maj-14 kl 07:30 »
Hej
Välkommen hit  :)
Tyvärr syns det inte automatiskt i profilen om någon svarat på ens inlägg men man kan:
1. Välja "Visa nya svar på dina inlägg" under menyn "Oläst"
2. När du skriver ett svar kan du bocka för "Underrätta via e-post vid nya svar" under "Bilagor och andra tillval"
3. Du kan klicka "Underrätta" manuellt vid de trådar du vill bevaka.
4. Du kan klicka "Lägg till bokmärke" vid tråden så hamnar den i din bokmärkeslista, där du snabbt ser vilka trådar som fått nya svar.

Maliva

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 20 maj-14 kl 21:30 »
Tack för sitt svar. Jag ska se om jag blir klokare.

Kili Siimes

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 15 apr-15 kl 12:10 »
Hej !
Jag förstår inte riktigt hur man  sätter en annons ?
Ämnet är ok , det är inte problemet
Till vem ? hur ska man kunna veta VEM ???när man vill bara sätta  en annons i ett ämne
Annars är sajten jätte bra och intressant !!
Kili

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #4 skrivet: 15 apr-15 kl 12:15 »
Hej !
Jag förstår inte riktigt hur man  sätter en annons ?
Ämnet är ok , det är inte problemet
Till vem ? hur ska man kunna veta VEM ???när man vill bara sätta  en annons i ett ämne
Annars är sajten jätte bra och intressant !!
Kili

Hej Kili
Om du vill sätta in en annons här i forumet går du till den aktuella annonstavlan, t ex Övrigt finnes och klickar där på Nytt ämne.

Vill du sätta in en annons i nästa nummer av Åter så gör du det här: http://www.alternativ.nu/index.php?page=aterannons

:) /Petter

Dela detta:

* Inloggade just nu

444 gäster, 2 användare (1 dolda)
Nataks

* Forum

* Om tidningen Åter

- Som vanligt ett mångfacetterat och informativt nummer om mycket som hör självhushållningen till.
/Håkan

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser