Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Halland Kollektiv i Halmstad!  (läst 2041 gånger)

signe_n

• Halland
Halland Kollektiv i Halmstad!
« skrivet: 06 apr-14 kl 21:37 »
Hej alla Halmstadbor!
Ett kollektiv är på gång! En källarvåning med 4 rum finns tillgänglig. Vi är två unga vuxna som pratat om att skapa en härlig boendegemenskap med matlagning och umgänge tillsammans, med eget rum till var och en. Gillar du tanken på gemenskap, och gillar du tanken på matdumpstra? Hör av dig! Vi behöver fler =)

Signe: 076-2762040, signe.nilsson@gmail.com
Björn: 0722 93 72 81, info@lattjo.org

maja.bergstrom

• Skåne
SV: Kollektiv i Halmstad!
« Svar #1 skrivet: 15 aug-16 kl 13:02 »
Hej! Jag tänkte höra om ert kollektiv fortfarande finns? Om ni letar nån ny medlem? Eller om ni har andra kollektivvänliga vänner kanske som söker någon?

Jag har fått jobb i Falkenberg i iaf ett år och börjar om några veckor så jag söker febrilt nu lite varstans! Kanske finns där nån som känner nån! Jag är iaf vegan, feminist och anti-rasist, konstnär och ska jobba på Falkenbergs museem och plugga. Med mig bor det flera djur som inte är jobbiga men många till antal (två hundar, en katt, fyra hamstrar och en sköldpadda). Om ni kanske känner nån som bor i hus eller på gård där jag skulle kunna få ställa en husvagn är jag evigt tacksam för nåns telefonnummer!

Inser att det här är långsökt men hittar få kanaler för kollektiv i Halland :

Hursomhelst TACK för att ni kanske läser mitt smått random mail!

Mvh Maja

fnunkas

• Halland
« Svar #2 skrivet: 30 jun-17 kl 13:00 »
Söker också likasinnade i Halmstad.  Bor i Fyllinge i Halmstad med fru och två barn (9 och 16år) och planerar att flytta till större i utkanten av Halmstad framöver. Där finns det möjlighet för andra människor vara med. Är stor drömmare om off-grid och har läst energiingenjör i Halmstad. 

Skickat från min E6653 via Tapatalk

hannalinneao

• Jämtland
« Svar #3 skrivet: 06 jul-17 kl 10:18 »
Hej Halmstadbor! Jag flyttar till Halmstad nu efter sommaren för att studera biolog- naturvård och artmångfald. Jag har hittat en stuga att hyra vid östra stranden till att börja med, men det är tänkt som ett tillfälligt boende tills jag (förhoppningsvis) hittar ett boende mer lantligt och ännu hellre kollektivt. Är vego, naturintresserad och vill gärna kunna odla. Med mig har jag min snälla hund Frej. Ville mest säga att ifall det framöver blir aktuellt med kollektivt boende är jag mer än intresserad!  :D

skogsmix

• Jämtland
« Svar #4 skrivet: 26 apr-18 kl 12:09 »
Hej! Hur går det för er!?

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

hannalinneao

• Jämtland
« Svar #5 skrivet: 29 maj-18 kl 19:12 »
Jag har letat vidare efter kollektiv under året- tyvärr utan resultat. Det verkar ganska skralt med kollektiv i Halmstads-trakten.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser