Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hönsbytardag ramsta bygdegård,ramstalund söndag 11/5 2014 kl. 12-15  (läst 5397 gånger)

Husfrun

• Uppland
Absolut winnitopi! Jag vet en som är intresserad av just kalkoner:)

Nice

• Uppland
Jag kommer inte ha med mig småkycklingar, tycker det är för kallt, så jag behöver inte tillgång till el.
Bor på en gård med sambo,2 border collies,får,katter och höns

Husfrun

• Uppland
Ok, Nice..då vet jag:)

Dajen

• Uppland
Jag ska försöka komma med en riktigt fin dvärgkochintupp. Får väl slänga med en liten höna till honom om jag ska bli av med honom ;-)

Husfrun

• Uppland
Gör det Dajen, då blir du garanterat av med honom;) jag köpte en friserad dvärgkochin förra året till min lilla tupp..min tupp frippe gillade inte alls " hönan" ( säljaren bedyrade att det var en höna och mitt ovana öga visste inte bättre..det var det dyraste tupp jag köpt!) en dag började den nya " hönan" gala....

Em

• Uppland
Jag behöver ingen värmelampa (eftersom det inte verkar vara nåt större intresse av leghorn, så vill jag inte ta med mig småkycklingarna "i onödan") Och jordgubbssticklingarna har redan tagit slut... Så jag kommer bara som köpare även den här gången.

winnitopi

• Uppland
Så tråkigt,är så förkyld så jag kommer knappt ur sängen.Min kalkonhöna behöver verkligen ett nytt hem då hennes tupp gått bort så om någon letar efter en fin Bronzehöna så hänvisa gärna till mig.Ha det så kul alla!
Problem är till för att skjutas upp för att sen glömmas bort :)

Husfrun

• Uppland
Tack alla för idag! Det var helt galet mycket folk och många sålde slut på allt:) och vilken tur med vädret, det började regna precis när det det var slut! Tack än en gång så hoppas jag att vi ses i höst igen!

Jenny på Björkkulla

• Lev idag, imorgon kan det vara för sent!
    • Uppland
Tack Husfrun för en mycket trevlig och välordnad dag. Hela familjen åkte därifrån mätta, belåtna och med tomma plånböcker  :)
Jag och maken har sönerna (4 och 7 år), döttrarna  (1 och 2 år),  Vi har Hedemorahöns, kalkoner, gotlandskaniner och  katter. Tidigare har vi haft en fjällnära hushållsko och hälsingefår, Vi bor i ett 300 år gammalt torp.

Dela detta:

* Inloggade just nu

566 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastiskt inspirerande
/Catarina L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser